Kath je pryč, zmizela

27.05.2013 15:04

Můj milý deníčku,

 

skoro nikdy tě takhle neoslovuji, ale tentokrát je to vážně nutné.

Kath zmizela, netuším co s ní je a hlavně kde je. Gina mě furt přesvědčuje o tom, že odjela k rodičům. Podle ní se u nich doma něco stalo, ale mně se tomu nechce věřit. Vždyť mi nic neřekla, nerozloučila se a ani žádný vzkaz mi tu nenechala. Postel je ustlaná, pokoj prázdný, jen Paul Anka tu pořád někde čmuchá. Jsem nešťastná, nevím co dělat. Mám ještě větší strach, než když se Rose ztratila Gině.

Co jsem se tak doslechla, Kath prý pro mě chystala nějakou oslavu a něco jako náhradu za ty naše Vánoce. Ale jak jsem to měla tušit? Měla pro mě dokonce i dárek, který mi předala Gina, i když nechápu proč. Byl přece od Kath, tak proč mi ho nedala ona? Vážně tomu nerozumím. Vůbec jsem o tom nevěděla. Ten den jsem se zašila nahoru do jedné z nejvyšších věží na hradě a četla si tam knížku. Přemýšlela jsem o Bradavicích a o domově, jestli se tomu teda tak dá říkát.

Nikdo se nestará, Sama jsem neviděla od té doby, co se rozešel s Berry. Ten je taky jak přesýpací hodiny. Vždycky mi to vyčítá, když se nevídáme a pak se sám ani neukáže. To si říká nejlepší kamarád. Už se o něj nestarám.

A ještě k tomu stojím mezi Ashem,Benjim a Kath. Ashe nejspíš štve, že o tom všem co se mezi ním a Kath událo vím už od začátku a nejspíš tuší,že se mi to moc nelíbí,ale zas nevím čemu se diví. No a Benji zase zaujal pozici uraženého. Prý jsem mu to mohla/měla říct. Já jsem chtěla, strašně moc, ale copak jsem mohla? Kath je má nejlepší kamarádka, to bych přece nemohla.

Tolikrát jsem se mu ale snažila něco naznačit, když byla Kath někde pryč, tak jsem si s ním vždycky aspoň na chvíli chtěla popovídat, ale to asi moc neoceňuje. Docela se mě to dotklo. Já chápu, že je teď zklamaný a smutný, ale já se mu snažím pomoct. Copak to nikdo nevidí?

Ale ta Kath...přece z hradu se nikdo nemůže jentak ztratit ne? Asi bych se měla uklidnit a věřit Gině. Vždyť co by ji tady kdo mohl udělat? Vyšiluji zbytečně? Asi jo, ale zas ty ministerští jsou teda trochu podezřelí. No, trochu dost.

Na pokoji jsou skoro všechny Kathyni věci, chybí jen pár zbytečností. Nechala si tu dokonce i svůj klobouk, tomu už vůbec nerozumím. Kam by se bez něj hnula? 

 

(Vally #ve #škole #mikádo #smutná)

 

Zpět

Diskusní téma: Komu by Kath na hradě chyběla?

Datum
Vložil
Titulek

...

Taky si myslím :D mělo by to být trestný :D

Datum
Vložil
Titulek

Re: ...

Zdravím z řecka :D :P Kath si zapomněla klobouk?! Ach ! Ani nevim ! Hruuuzaaa ! Paani to chci videt co se stane ještě. A doufam ze vally nebude naštvaná az prijedu a bude spíš rada že žiju :D ;)

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: ...

No Vally ne..

Datum
Vložil
Titulek

Re: Re: Re: ...

Vally nebude co? Ráda nebo naštvaná ? ;) koukam ze to bude zajimavy..

Datum
Vložil
Titulek

.

Kath bez klobouku, to není reálný. Volal bych na bystrozory :-P

Vyhledávání

Your knife, my back. My gun, your head.