Kdo si myslí, že zas bude líp, tak je starý pošetilec

11.06.2013 14:35

To snad není možný. Člověk si dovolí být chvíli nemocný a hned se musí stát nějaká vzpoura.

Krom Kath nemám nikoho s kým bych si o tom promluvila, tak to napíšu aspoň k tobě.

Minulost se nejspíš opakuje, ty ministěrští se asi pomátli jako tehdá. Mně se hned nelíbili. Jenže nejhorší je, že .... Ne, tuto myšlenku si zakazuji, prostě ne.

 

Všechno to trvá už asi týden. Minulé pondělí večer jsem se necítila moc dobře, šla jsem se prospat a ráno v úterý jsem se nemohla postavit ani na nohy. Bylo to děsný. Kath mi občas nosila informace a také jídlo. Moc jsme se ale nevídaly, protože jsme se obě chtěly dozvědět co nejvíce o tom co se děje, takže Kath furt někde špijónovala. Nechtěla jsem, aby s semnou soucitně seděla na pokoji. Ani nevím co mi bylo, ale to dá rozum, že se nepohrnu na ošetřovnu v téhle situaci. Zprávu, kterou mi ale po několika dnech přinesla, jsem ještě nestrávila. Ti inspektoři začínají ovládat školu, naši školu. Vyhodili řiditele Albuse Brumbála a k tomu 4 profesory, mezi kterýma je i můj oblíbený Alfie Curtis. To néé!

Jedině díky němu jsem se začala konečně učit a připravovat na zkoušky.

Já bych je nejradši všechny... *sevřela pěsti*

Také prý studentům berou jejich hůlky, tu svou střežím jako oko v hlavě. Bez ní bych byla nahraná.Chce se mi do něčeho kopnout. Copak nic nezmůžeme? A kde jsou všichni? Všichni profesoři..přece nás tu nemůžou jentak nechat.

Přemýšlím co udělat, dnes se o tom chci poradit s Kath, ale jak znám jí a nás, tak to nenecháme jentak plavat, to teda ne. Měla bych o tom napsat Rose,nejdřív jsem nechtěla, ale teď musím. Snad nám pomůže. Kde je asi Gina.......?

Však mi už něco vymyslíme, tohle jim neprojde. Oni ještě uvidí, co my dokážeme!

 

Zpět

Diskusní téma: Kdo jde do nich?

Datum
Vložil
Titulek

.

:* jou

Datum
Vložil
Titulek

Pohotovost!

To je jasný no, aspoň že se máme :) Se zachráníme navzájem. Ikdyž nevim jak když umíme tak jedině podkopávací :D A ani zastírák nám nejde. Ale tak proč nebýt v centru dění, ale být tím středem ignorována ? :D :P Přežijem ! To je hlavní ! Aspoň že máme kam složit hlavu :))

Vyhledávání

Your knife, my back. My gun, your head.