Nástupiště 9 a 3/4, novinky a tak.

23.04.2013 14:54

Nástupiště

Po dlouhém psaní deníku až do noci, jsem nakonec přeci jen usnula. Sice s knihou na hruďi a perem u postele, ale nevadí. Bohužel nastal den odjezdu. S Kath už jsme měly vše sbalené a tak jsme se rozhodly, že spolu po dlouhé době posnídáme naposledy v Kotli, kde jsme se potkaly i s Ginou a Berry. Najedly jsme se a u toho si povídaly. Bylo to celkem smutné. Všem nám docházelo, že Ginu a Rose pěkně dlouho neuvidíme. Pořád jsem se po Rose ohlížela, ale nikde jsem ji neviděla. Pracovník od dráh svolával lidi, kteří se měli pomalu ubírat k nádraží a tak jsme si šly s Kath pro naše kufry. Připojila se k nám i Lynn a hnaly jsme společně. Když jsem prošla přepážkou na nástupišti 9 a 3/4, hned jsem uviděla Rose. A je to tady, pomyslela jsem si. Chvíli jsme na sebe všechny jentak civěly, po té když už vlak pískal jsme se začaly loučit a objímat, bylo to fakt strašné. Moje Rose, s kterou jsem trávila veškerý svůj volný čas má být tak daleko od Bradavic? Achjo. Nechtěla jsem to dělat ještě horší, tak jsem nakonec rychle vylezla do vlaku.

Ve vlaku jsem moc nemluvila, přišlo mi to děsně smutné, ale aspoň tam byl Gina. Seděla jsem s Kath,Berry,Ginou,Mariusem a Benjim. Na kolejích byl nějaký problém s spadnutým stromem, ale nakonec se i to vyřešilo. Dorazili jsme do Prasinek a začalo velké loučení číslo 2. Prváci se rozprchli k vodě, starší ročníky ke krbům, ale já a Kath jsme tam zůstaly s Ginou úplně samy. Když probéhlo skupinové objetí, doběhly jsme ke krbu a přemístily se. 

Rozhlížela jsem se a prohlížela si ty známé chodby. K pokoji jsme naštěstí trefily, někdy je to tu dost zmatené. Vybalily jsme si kufry, převlékly se a šly na slavnost. Čekala jsme jen na to, až rozřadí Lynn. Toužila stát se havranem a taky že ano. Zběsile jsem tleskala a přitom vzpomínala na Rosu s Ginou  .

   

________________________________________________________________

________________________________________________________________

                              druhý den

Nějaké novinky o následujícím dni? Hm, co bych tak řekla? Normálka, byla jsem na snídani,uklízela pokoj, povídala si s přáteli, zjistila,že Sam chodí s Berry.......Zkrátka druhý den ráno jsem opět uklízela a třidila věci. To je snad posedlost. Zanedlouho se probudila i Katherine. Když už nám připadalo,že je vše hotové, šly jsme se najíst. Dneska to bylo celkem bez aktivit. Žádné rozvrhy, žádné plány, nařízení nebo úkoly. Nic. Čekám kdy se ta lavina zase spustí. Když nebylo co dělat, tak jsme se šly s Kath projít. Večeři jsme záhadným způsobem nestihly a tak následovala i další procházka po hradě. Prošly jsme sklepení, okolí Nebelvíru, hnaly jsme se za podivným nápisem a tak různě. Nakonec jsme skončily v tréninkovce a co jsme se nedozvěděly. Ti dva spolu snad chodí. Teda aspoň tak vypadali. To snad není možné, říkala jsem si v duchu. Ale co...Když jsme se pak všichni dohádali,šli jsme si lehnout. Už se nemůžu dočkat zítřka *ironicky*

Zpět

Diskusní téma: Nástupiště 9 a 3/4

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

Your knife, my back. My gun, your head.