P3 - Paul Anka,party,práce

02.04.2013 22:50

Léto pokračuje..

Mám skvělou zprávu, aspoň teda pro sebe :D mám psa! Ano,je to tak. Dala jsem za něj pořádné mění, ale stálo to za to. Je to štěnátko a říkám mu Paul Anka, podle toho zpěváka. Je krásný, chlupatý a je to tak trochu samotář, ale zvykli jsme si na sebe. Velkou zásluhu na tom, že mám konečně psa ,má hlavně Rose, protože mě dovedla do jednoho takového podivného obchodu a zařídila to. Je to bezva , i když z toho obchodu mě ještě teď trochu mrazí.

Abych to mohla Rose nějak oplatit,pomohla jsem jí aspoň trochu s přípravou Gininy party, která byla mimo jiné super. Kdo nebyl o hodně přišel. Třeba o pohled na mě u baru, u kterého jsem nakonec vytuhla až do rána. Ráno jsem se vzbudila a skoro nevěděla kde jsem. Abych nezapomněla: s Giny se také stala majitelka psa. Byly jsme s Rose v tom podivném obchodu ještě několikrát a posledně jsme tam narazily i na G. Odhodlala se a má pořádného trhače,říká mu Besstia.

Takže prázdniny jsou zatím bezvadný. Už teď vím, že mi na hradě Rosa bude strašně chybět, protože když mám teď třeba dlouhou chvíli, je nuda nebo mám prostě jen blbou náladu, zajdu za ní k Mungovi a když spolu zrovna nepíšem objednávky,tak si prostě jen povídáme. Když už píši o té nemocnici, napadá mě , že mám ještě jednu dobrou zprávu. Najednou ke mně tuhle přiletěla sova, tak si říkám kdo by mi mohl psát, otec asi těžko, pomyslela jsem si. Tak kdo teda? Bylo to od Munga. Berry má konečně povolené návštěvy. Tříkrat sláva. Hned jsem za ní letěla i s Paulem Ankou. No co? Pes je součástí terapie. Myslím,že B. vypadá už o dost lépe, snad bude brzo z té cvokárny venku.

Jojo,kdyby tak prázdniny byly jen samá sranda,nejsou. Jelikož jsem si koupila psa, potřebuju také penize na knihy a učení,ale říkát si o ně otci teda nechci, i když jích má mraky. Takže tak jako přede dvěma lety chodím vypomáhat na brigádu na Wealtyho farmu. Doufám, že tam s semnou bude moci chodit i Paul Anka,aby nebyl furt jen na pokoji zavřený.

A to mě přivádí ještě na jednu myšlenku, a sice že opět máme nový pokoj. Já nevím to je snad nemoc nebo co. Na druhou stranu kdo by se chtěl mačkat v tom malym kutlochu,že jo. Navíc jsme sice jen dvě,ale k tomu skoro s půlko ZOO.

 

Zpět

Diskusní téma: P3 - Paul Anka,party,práce

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

Your knife, my back. My gun, your head.