Šok po prázdninách

07.05.2013 14:30

Za posledních pár dnů se událo spousta věcí,že ani nevím kde začit.

Poslední dobou je to na hradě jen otrava. Jeden učitel, ten Curtis Alfie myslím, mi vynadal za to, že jsem zapomněla kouzla. Tss, chytrák a co mám asi podle něj dělat, když se v Kotli na hůlku nemohu pomalu ani podívat. No dobře, mám nějaké ty mezery, to vím, ale to jak na mě vyjel, to bylo neslýchané. A k tomu ten ironický Gordon Alert na lektvary, to byla hodina. Do toho se Kath furt hádá s Berry a já zase se Samem, přesto že jsme si řekli, že jsme nejlepší přátelé. Je to začarovaný kruh. Už na to nemám náladu, nebaví mě to a do toho ještě Ash, který se asi pomátl. Myslí si, že všechny přepere a navrh si dá sklenku antibolu. Co se to tady děje? A k tomu se na hradě z čista jasna zjeví Gina, strašně tajemná a chová se jakoby nic. Rose je nezvěstná, pak zase neni. No tak já nevím. Začínám z toho všeho šílet. Úplně se mi ze života vytratila radost. Ostříhala jsem si své dlouhé hnědé vlasy, mám je teď jen nad ramena.

Tohle všechno zdánlivě vypadá jakoby se mě to vůbec netýkalo, ale já mám taky jednu novinku a k tomu zmatek v hlavě. Vůbec nevím co mám teď dělat, něco se stalo. Řekla jsem to jen Kath a Gině. Bojím se to sem napsat, aby se to nedostalo do špatných rukou, ale řeknu ti deníčku to je teda něco. Nevím jestli mám mít radost nebo ne, ale spíš ne. Je to všechno tak složitý, proč to nemůže být zase jako v létě v Kotli. Tenhle rok je pro mě jedním velkým šokem. Ale na dnešní večer mám plán, už se nemůžu dokčat.

Naštěstí za chvíli budou Vánoce. Už se těšííím. Budeme s Kath zase stát v tom malíčkém rádoby stánku a prodávat  všechno to naše haraburdí. Letos konečně nakoupím spoustu dárků, jak jsem si to vždycky přála. Peněž mám dost a překvapivě mám letos i spoustu lidí na mém vánočním seznamu.

 

Zpět

Diskusní téma: Šok po prázdninách

Datum
Vložil
Titulek

Zmatek

Fakt je to teď na palici na hradě ! :D A Kath se snaží všechno urovnat a nejde jí to ! :D A to taky nemluvím o těch kouzlech no :D Bude to ještě zajímavý no :)

Datum
Vložil
Titulek

musim vyplnit titulek

No toto :D Zas tak moc sem tě neseřval :D Doufám, že přijdeš na další hodinu :)

btw. cestou [chytitcil na každýho čtvrťáka, kterýho potkáš! :D

Datum
Vložil
Titulek

Re: musim vyplnit titulek

Jako tak strašný to nebylo,ale ty poznámky typu: jestli se to vůbec zvládnete doučit a tak:D Vally je teď přecitlivělá. Jo přijdu, ale pochybuji, že ještě někdo:D

Vyhledávání

Your knife, my back. My gun, your head.