Tak už dost

13.05.2013 15:22

Jak už jsem na začátku roku psala, letos je to na hradě přímo děsné.

To jsem ale tehdy netušila jako moc děsné to ještě může být. Ovšem za posledních pár dní jsem měla mnoho příležitostí, abych si to uvědomila. Já prostě nedokážu pochopit co se to s námi stalo. S Kath jsme měly nedávno rozepři kvůli nějaké malichernosti, Kath a Berry spolu stále nemluví, Gina a Berry spolu téměř válčí a jediná Rose, která je neutrální asi proto, že není ve středu dění nás ještě drží pohromadě. Přijde mi ale nějaká nešťastná. S Berry jsme téměř všechny rozhádané kvůli jejímu zbrklému románku se Samuelem a zanedlouho se dovídáme, že se dokonce při nějaké hře na party líbala s Lucasem Parkerem. Ano, s tím Lucasem. Já to nechápu, Gina samozřejmě zuří. Vytočilo jí to a dala to B. patřičně najevo. Chtěla Berry někam zatáhnout , ta se jí ale vytrhla a běžela to říct někomu z profesorů. Gi má teď nějaké dohadování na škole, ale myslím, že se nemá čeho obávat. Musím říct, že i mě tahle situace naštvala, jelikož vím, že Rose na Lucasovi záleží a myslím, že ho má ráda. Jsem zvědavá co mu na to řekne, až jí to vyklopí. Jestli vůbec.

A co myslíš že Kath? Má nejlepší kamarádka, která sotva začala chodit s Benjim a už teď se nějak podezřele stará o Ashe.

Každopádně za všechno můžou ti pitomí chlapi. Já to říkám neustále, že za to nestojí. Jak to všechno bude dál, to teda vážně netuším.

Dnes jsem měla ošklivý sen ohledně otce, mám kolem toho špatný pocit. Mám mu napsat, nemám ? Moc se mi do toho nechce. Uvidím co přinese další den. Jestli to takhle půjde dál, tak už se zpátky na hrad nebudu chtít vrátit, ale přeji si, aby to všechno bylo zase dobré.

Vánoce se blíží a já je chci mít hezké!!!

 

 

Zpět

Diskusní téma: Tak už dost

Datum
Vložil
Titulek

Nejlepší VallStar Vánoce

Já jsem o tom furt přemýšlela a nedalo mi to, tak jsem ve škole obětovala mou oblíbenou literaturu a napsala článek. Pak to jdu dát na fórko a tam článek od Kath:D a ještě tak podobný. Skvělý nápad, přestavíme pokoj, bude krásný vánoční a zavřeme se tam. To bude žůžo:D
ps: myslím, že ta výmluva by zabrala :D

Datum
Vložil
Titulek

Vánoce s VallStar

Koukám, že jsme to fakt napsaly skoro stejně :D ! To je ten stejnej mozek :D Tedaaa stejný myšlení :D Jinak vánoce si užijem ! a pěkně sami ! v pokoji si to vyzdobime a dáme si dárky ;) Budem lesbami a tím to vše vyřešíme :D
Konečně dobrá výmluva :D Řeknu oboum, že jsem zjistila že jsem lesba a uteču :D

Vyhledávání

Your knife, my back. My gun, your head.