Vánoce naruby a obrat k lepšímu

26.05.2013 01:13

Na letošní Vánoce jsem se těšila jako nikdy. Čekala jsem,že po tom všem co se tu od začátku září událo, se věci konečně začnou obracet v lepší. Vánoce byly na nic, né že né. Byla jsem sama na pokoji a to bylo celé. Silvestr taky nestál za moc. Už od prváku čekám na pořádné svátky a buď jsem nemocná, s někým rozhádaná nebo prostě není čas a to ani nemluvim o tom,že Prasinky jsem ještě neviděla. Naposledy jsem si je užila v prváku. To bylo tehdy něco. Všechno tak nové, veselé, jiné, okouzlujicí. A teď?

Škoda mluvit-psát.

Pak po Vánocích to ještě chvíly bylo na nic,ale teď by snad už vše mělo býti dobré. Zkoušky se teda blíží,to ano, ale trénuju s Gi a už dělám dost pokroky. Těším se na prázdniny. To si nás zas všechny Rose srovná a bude klid:D Už aby to bylo. Dostala jsm od ní k Vánocům fakt krásný dárek. Nejen,že jsem s ní jedinou o Štědrý den viděla, ale taky mi přivedla někoho s sebou. Byla to malá roztomilá sovička. No chápeš to? Dostala jsem prostě sovu. Strašně jsem ji chtěla to jo, ale taková sova, to není jentak. Pořádně se o ni starat a všechno kolem. Ale snad to zvládnu. Říkám je Phoebe. No a pak nám přinesla ještě celou kopu dárků, nezapomněla ani na Paul anku. No celá Rosa prostě.

Od Ginušky jsme dostaly taky moc hezké věci,hlavně úplně bezva sady na údržbu košťat. A to jsem se ještě nezmínila, rodina mi poslala koště. Mám svoje vlastní košťátko. Je úžasné. Od Kath jsem dostala bezva kouzelné umyvadlo a v pokoji nám přibylo i zrcadlo a mnoho dalšího. Pak jsem dostala kupu šperků a dokonce i básničku pro mě složenou. Co se dárků týče, tak to by se Vánoce za pestré považovat daly. 

Jen ta nálada lehce houstla. 

Doufám,že se všem dárky ode mě líbily. Letos jsem si dala záležet. No co, tak snad už budeme zase všichni v klidu a žít v míru.

Zpět

Diskusní téma: Vánoce naruby a obrat k lepšímu

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Vyhledávání

Your knife, my back. My gun, your head.